متخصص دندانپزشک کودکان خوب
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان

متخصص دندانپزشک کودکان خوب

متخصص دندانپزشک کودکان در شاخه ای از دندانپزشکی تحصیل کرده است که به صورت کاملا ویژه به سلامت و بهداشت دهان و دندان و همچنین پیشگیری، ارتودنسی و دندانپزشکی تحت بیهوشی در کودکان و نوجوانان می پردازد. متخصص دندانپزشک کودکان خوب دندانپزشکی می باشد بعد از سپری کردن دوره شش ساله دندانپزشکی به صورت تخصصی یک دوره سه ساله را برای درمان دهان و دندان کودکان و اطفال سپری نماید. 
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد که دارای سابقه 14 ساله در زمینه درمان دهان و دندان کودکان و نوجوانان می باشد. شما والدین می توانید با خیال آسوده درمان دندان های کودکان و اطفال خود را به دکتر فدرا یوسف پور بسپارید.

متخصص دندانپزشکی کودکان خوب کیست

متخصص دندانپزشکی کودکان خوب کسی می باشد که به غیر از تسلط کامل به تکنیک های تخصصی در درمان دهان و دندان کودکان و اطفال یک دوره ای را برای کنترل رفتاری و ذهنی کودکان و اطفال گذرانده باشد با رفتار خوب خود در ذهن کودکان و اطفال خاطره ای مثبت را ایجاد نماید تا در بزرگسالی دچار فوبیا و ترس از دندانپزشکی نگردند و درمان دهان و دندان خود را به تعویق نندازند و به موقع به درمان دهان و دندان خود بپردازند.





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: